Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 24 juli 2011

Boekkaart


Hoi allemaal,
vandaag heb ik weer een boekkaart voor jullie!!
Vind ze altijd heel leuk om te maken,
deze heb ik gemaakt voor mijn allerbeste vriendin
die in Schotland woont :-)

Het papier is van mijn paarse Tilda Blok: Lavender,
ook heb ik een border pons van Martha Steward gebruikt,
stempeltje van magnolia die ik heb ingekleurd met mijn copics :-)
Nog wat lint, bloemetjes, hartjes, plaksteentjes, ...



Aan de binnenkant heb ik ook een magnolia stempel
gebruikt en aan mijn tag nog wat lint gehangen.
En een leuke "Princess" charm!!
Vlindertjes uitgeponst en nog wat plaksteentjes :-)



Ben echt heel benieuwd wat jullie ervan vinden?


12 opmerkingen:

  1. ik vind het een heel mooi kaartje
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is super hoor ,heb hem zelf ook al eens gemaakt,en vond het vouwen best een klus.
    groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh hij is erg schattig! lieve kleurtjes ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk lekker fris van kleur

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi boek Anneke.
    Lekkere zoete kleurtjes gebruikt.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een pracht boek Anneke leuke kleuren ziet er heel mooi uit

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie boekkaart Anneke, hele mooie kleuren, super!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi boek kaartje gemaakt

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een super mooi boekkaartje geworden Anneke, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar gaat je vriendin vast blij mee zijn, heel erg mooi Anneke! En ik wou dat ik zo'n creative vriendin had, want zo iets is ontzettend leuk om te ontvangen!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooi gedaan Anneke!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuke kaart, ben benieuwd hoe je het gedaan hebt...?

    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen