Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zaterdag 16 juli 2011

Kerstbeertje


Hoi allemaal,
ja hier ben ik weer met een kerstkaartje.
Heb nu eenmaal de smaak te pakken :-)
En dit mooi papier kan ik ook niet laten liggen he,
en zo moet ik niet overwerken met kerst! hihi...

Het beertje is een schatje he vinden jullie niet?
Het is een stempeltje van Forever friends,
en daar zijn ook nieuwe stempeltjes van uitgekomen,
ook zoals een kerspapierlijn, ...
Ga maar eens snel kijken bij nieuwe artikelen in de webshop ;-)



Het papier is van Maja Design,
ik heb het afdrukje ingekleurd met derwent kleurtjes,
ook heb ik weer structuur cardstock gebruikt en
deze zijn de hele maand July en Augustus
aan 20% korting!!
Voor de rest nog een randpons gebruikt, een crealies
stans voor mijn bloemetje en een plaksteentje :-)



Ben weer heel benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden?




9 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kerstkaartje Anneke! Wat heb je het beertje ook mooi ingekleurd... Ik moet ook nodig een keer beginnen met kerstkaarten, maar ik kan me er nog niet toe zetten:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Anneke ik mag ook wel eens beginnen maar lukt nog niet echt

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Anneke!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief plaatje van forever friends en je kaartje is erg leuk geworden.
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een leuk kerstkaartje.

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kerstkaart met een super schattige beertje!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kerstkaart.
    wat past het allemaal zo goed bij elkaar!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen