Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

woensdag 24 augustus 2011

paperbag gepimpt




Twee weken geleden was ik gezellig met mijn moeder naar de Knotsgekke kaartendagen in Den Bosch geweest. en natuurlijk even langs gegaan bij de stand van Krea teja. ik heb toen papier meegenomen van maja design ik heb wat "opdrachten" om wat geboorten/kinderkaarten. te maken. en wat is er dan leuker dan gericht opzoek naar dat soort papier en accessoires.
toen ik ook dit papier zag dacht ik: ja.. daar ga ik wat mee maken.
Ik zag dit schattige afdrukje van Karen doodles. en ik moest iets maken waar een doosje bellenblaas in paste. dus daar kwamen de paperbags weer van pas :)

het papier is de van maja design het afgewerkt met jutte en lint.
ik heb de afdrukjes bewerkt met de transparnte parelpennen. zo krijg je echt een glans over je project heen.
het nummer 1 en de sterren stansen zijn van het merk: sizzix
verder heb ik het tasje "rustig" gehouden voor mijn doen (LOL)

fijne avond nog iedereen!

11 opmerkingen:

  1. Vind je paperbag weer prachtig!! Echt super leuk he die glans, gebruik hem ook veel :) En dit papier is echt geschikt voor wat kinder/babykaartjes he! Heb het ook gekocht toen :) hihi...

    Groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o geweldig leuk vind ik deze paperbag !! super leuk papier leuke digi en leuke details Dus TOP !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt deze paperbag, ziet er erg leuk uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rustig maar heel erg mooi. Ik ben verliefd op het lieve jongetje:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martine , wat heb je dat super gemaakt !! En zo mooi in dat zachte blauw. Het afdrukje is super schattig en mooi ingekleurd. Grappige jongensnaam trouwens....Duuk. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij weet ook van alles iets moois te maken, erg leuk!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat is die mooi Martine en wat een leuke stempelwat een cutieeeeeeee

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gemaakt en het Maja papier is ook mijn favoriete merk! Super schattige afbeelding heb je ook gebruikt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat is ie mooi. een erg leuk idee
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuk tasje, wat heb je hem mooi gemaakt en een leuk stempeltje erop.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen