Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 19 augustus 2012

the moments we share...

Hallo allemaal,

De spulletjes uit de webwinkel van Krea TeJa lenen zich ook prima voor het maken van een LO, weer eens wat anders dan een kaartje.

Wij hebben afgelopen weken onze slaapkamer een metamorfose gegeven (zwart, grijs, wit en paarse details) en daarvoor heb ik ook deze LO gemaakt.


de tekst (rechts onderin):

Het mooie designpapier is van Maja Design. Verder heb ik stansen van Magnolia , (Grand) Nestabillitie en Sizzix gebruikt. (Doily lace,  bloemen, klein en groot hart) en wat plak pareltjes. De tekst is een rubbon, die ik nog in de kast had liggen.De lijst heb ik zwart/grijs geverfd.

Ik ben benieuwd wat jullie van mij creatie vinden, ik wens jullie een fijne zondag toe.

Groetjes van 
SJAKKIE




15 opmerkingen:

  1. Een hele mooie LO Sjak !!
    Dat zal vast heel goed staan in je 'nieuwe' slaapkamer.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie layout en de vrolijkheid spat er van af.Heel leuk om op deze manier je nieuwe slaapkamer een stuk eigen persoonlijkheid mee te geven,en nu maar lekker slapen;) groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt Sjakkie!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik sluit mij bij de andere dames aan heeeeel mooi.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hele mooie lo [schilderij ]

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAUW ! Wat heb je dat mooi gemaakt , Sjak. En wat een enige foto van jullie saampjes. Erg leuk idee om zoiets voor de slaapkamer te maken. Sjieke kleuren trouwens .... zwart , grijs , wit en paars. Zal zeker mooi geworden zijn. Compliment !! Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb hem op je eigen blog al gezien en it's a beauty

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat prachtig gedaan, mooie sfeervolle kleuren en de tekst erbij is helemaal geweldig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schitterende creatie
    en een erg leuke tekst
    zeer toepasselijk
    echt super gedaan

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi gemaakt sjakkie en wat een leuke foto. Zal zeker mooi zijn in jullie nieuwe slaapkamer.
    fijne zondag nog paula

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi! Ik probeer me ook een beetje op scrappen toe te leggen, want da tben ik al jaren van plan en het kwam er steeds niet van. Nu maak ik toch af en toe iets en ik vind het erg leuk! Dus bedankt voor deze mooie inspiratie.
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig mooi gemaakt deze LO Sjakkie, een pronkstuk voor de slaapkamer.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is hartstikke leuk geworden!
    Een heel persoonlijke creatie!

    Groetjes, Inny

    BeantwoordenVerwijderen