Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

vrijdag 21 september 2012

Amy ...



Hoi allemaal, 
vandaag is het mijn beurt om jullie inspiratie te geven :-)

Ik heb eens een rechthoekig kaartje gescrapt, 
want hier in België zijn vierkanten kaartjes een buitenformaat
en dus kost het altijd een fortuin om deze te versturen.
Daarom weer eens een rechthoekig kaartje!

Het papier is eigenlijk kerstpapier van Pion Design "Waiting for SantaII"
maar ik vind dat het ook voor een verjaardagskaartje past!
Het lieve meisje is een stempel van Whimsy Stamps "Amy"
Ik heb haar ingekleurd met mijn copics en sticksels, 
Voor de rest heb ik nog kant, chandeliers, roosjes gebruikt!


Hoe vinden jullie haar?
Alvast een heel fijn weekend!!


12 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje!! Lief stempeltje en mooi ingekleurd!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke,wat een lieve kaart,dat wist ik niet dat in België vierkante kaarten een dure post zijn,weer wat geleerd!Terug naar je kaart,je hebt het meisje heel mooi ingekleurd en ik vindt de glitteraccentjes op de maillot,zakjes en kraag net wat extra geven,goed gedaan!groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een schatje Anneke !!
    En het haar is supermooi gekleurd.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij ziet er super uit Anneke, mooie kleurtjes ook.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een stoer kaartje Anneke heel leuuuuuuk
    gedaan, lieve groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en ook erg mooi papier, kan idd ook goed voor een verjaardagskaart!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje Anneke! En het papier is ook schitterend!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi anneke
    een erg mooie kaart met een erg lieve stempel,de kleuren vind ik zo mooi door de zachtheid!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje lief stempeltje en het papier is schitterend.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kaart anneke

    de zachte kleurtjes staan erg mooi en een lief stempeltje er bij

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen