Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

maandag 24 september 2012

Tijd voor een feestje

Goedemorgen allemaal,

Vandaag weer eens een creatie van mij die voorbij waait! 

Het is een kaart  geworden met deze keer een afdrukje van Magnolia. Niet Tilda of Edwin, maar beer Coco met kerstcadeau. Ik wil jullie graag laten zien dat je dit lief beertje het hele jaar door kunt gebruiken. Hij gaat ook nog wel voorbij komen in de kerst uitvoering hoor:-)



Het designpapier is van FabScraps - Timeless Travel in combinatie met groen en creme cardstock. Alle randen heb ik bewerkt met distress ink - Vintage photo!


Coco is ingekleurd met Twinkling H2O's. VOor het beertje heb ik de kleuren Blushing caramel en Cinnamon stick. Voor het jurkje moest ik even zoeken naar de juiste kleur en heb uiteindelijk twee kleuren gemixed, want dat gaat prima met de H2O's. Op een stukje plastic heb ik Fern en Cinnamon stick net zo lang gemengd tot ik tevreden was:-) De rest van de kleuren zijn: Pewter, Almond beige, Bashful blue en Pink cloud!


Deze bloem heb ik gemaakt met een een mal van Spelbinders en na het uitsnijden heb ik de bloemen nog tussen een embossing mal met stipjes gelegd. Dit kan natuurlijk met elk willekeurige mal. Daarna heb ik een bledingtool met inkt gepakt en zo kregen de stipjes een andere kleur dan het papier. Alles opelkaar gelijmd en daarna helemaal verfrommeld voor een 'oude' look! Om het af te maken in het midden een Spacer in de vorm van een bloem. Erg leuk om te doen en ik ga het dus zeker vaker doen:-)

Verder heb ik gebruikt:
* Magnolia Doo-Hickey - Memory Tag
* Magnolia Doo-Hickey - Summer Foliage
* Magnolia Doo-Hickey - Tilda Ticket
*Memory Box- Honeyblossom spring
* Jute

Ik wens jullie allemaal een hele fijne week... We krijgen volgens de voorspelling heel veel regen...helaas! Dus huppakee, lekker knutselen allemaal!



16 opmerkingen:

  1. Goedemorgen,
    Wat een leuke combi zeg.En het beertje is ook prachtig!!!

    Lieve gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje. Dat beertje is zo schattig.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Mieke en wat een schattig beertje. Mooie details op je kaart. Hier komt het al met bakken naar beneden...........

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een schitterende kaar geworden !!
    Erg leuk ook om te zien dat een aantal afbeeldingen ook prima te gebruiken zijn buiten de kerstperiode.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje met leuke kleurencombo en superleuke details.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Mieke!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kaartje!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat schitterend gedaan Mieke hele mooie kleur en prachtig afgewerkt helemaal TOP dus.
    Fijne dag Gr Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart. Ik heb al zo vaak staan twijfelen in de winkel bij deze stempel. Je maakt het me niet gemakkelijker!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een schatje en erg leuk!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Mieke en de kleur combinatie vind ik ook heel mooi zou zelf niet gauw groen pakken maar met jou kaartje ga ik toch ook eens groen proberen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super mooi dit groen

    prachtig kaartje geworden met dit leieve beertje

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoor! Prachtig met die berenstempel van Magnolia!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen