Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

donderdag 15 november 2012

Goedemorgen  volgers ,
 Ik ben aan de slag gegaan met   een patroon van Thea .... ze  heeft sinds een tijdje  een patronen blog  waar je tegen een kleine vergoeding geweldige patronen kunt kopen  ... kijk  maar  een hier

Dit patroon   vond ik zo leuk ...het is wel ff een klusje maar het zo waard !!
Je  krijgt  alle letters  die je uitknipt en vervolgens tot  een soort doosjes inelkaar  plakt .... ze blijven dus gewoon  staan!!


 Ik  heb  de letters  beplakt met papier van maja design en  versierd met  stempels van magnolia ze zijn uit de laatse 2 kerst collecties ....
 De grote kerst boom is een stans van marianne design net als de denne takjes op de andere letters
 Ik heb mijn afdrukjes weer gekleurd met de distress markers
 Verder heb ik de letters aangekleed met wat rommetjes en mos van het tuincentrum .... hier en daar een blom en wat parels .....
De  doosjes heb ik gemaakt van kraft cardstock .... en alle randjes afgewerkt met witte verf voor een winters effect !!

Hier zie je een zij aanzicht van de letter x  zo zie je dat het echt staande letters zijn ....
 Ik  ben er blij mee  en  kan niet wachten tot sint weg is  en ik lekker kan gaan versieren ..... en deze krijgen een mooi plekje !!
 liefs Raffa

11 opmerkingen:

  1. wat super gaaf zeg dat ziet er echt heel erg leuk uit. heel mooi gemaakt.
    liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Mooi gedaan Raffa!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi! Gaaf dat je ook de zijkanten aankleed! Mooie combi van kleuren en papier! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is nu echt weer eens een supercreatie, helemaal geweldig
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Raffe
    Super super mooi gemaakt.dat staat zeker mooi met de feestdagen de letters heb je mooi aangekleed en bewerkt ik had het patroon al op het blog van Thea gezien maar nu ben ik helemaal over stag dat patroon moet ik ook hebben.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gemaakt Raffa!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jouw letters zijn ook erg mooi! Mooie kleurencombinaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal leuk Raffa, super mooi!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je toch een creatief mens, prachtig gemaakt weer hoor!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh, fantastisch, wat een werk, maar wat een geweldige crea om neer te zetten !

    Groetjes, Inny

    BeantwoordenVerwijderen