Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 11 november 2012

Het projectje van onze DT dag

Goede morgen allemaal,

Misschien hebben jullie het op facebook al gelezen,
gisteren hadden als DT leden van Krea Teja een supergezellig
DT dagje in IJsselstein bij Sjakkie.

Natuurlijk hebben we lekker bijgekletst, maar we zijn met
z'n allen ook weer creatief bezig geweest.

Hieronder zien jullie het voorbeeld wat ik had gemaakt voor deze dag.
Een kerster met verlichting erin.
Het afdrukje Henry met lantaarn is van Whiff of Joy,
dit keer ingekleurd met copic markers.
Henry - E47, E44, E43, E42
Oren, buik en staart - E11, E21, E50
Sjaal en hulst - YG67, YG63
Jas en muts - R59, R32, R35, R37
Lantaarn - C5, C3, C1 
Kaarsvlam - YR20, YR31, YR23

Het afdrukje heb ik uitgestansd met een ronde spellbinders stans,
daarachter zit de geschulpte variant uit desingpapier en daarachter
weer zit die prachtige vierkante mal van Joy.
De denneboompjes en dennetakken zijn ook stanzen van Marianne Design,
die ik weer hier en daar heb bewerkt met liquid appliqué.

Achter de vierkante mal van Joy zit een grote rozet van ong. 15 cm doorsnede.
Deze rozet heb ik gemaakt met behulp van de  Rozettenmaker 2 en de
daarbij passende creative border stanzen (nr. 14).

Tot slot  nog een lintje en wat besjes erbij geplakt ter decoratie.
Ik ga hier nog een foto workshop van maken, dus volgende week
kunnen jullie thuis ook allemaal aan de slag om zo'n kerstster te maken.

Fijne zondag allemaal!!!


15 opmerkingen:

  1. Dat ziet super uit ik wacht met spanning de foto workshop af.
    Een fijne zondag
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In het echt is hij nog veel mooier. Het is echt een super gaaf project.
    Ik ga de mijne vandaag afmaken...
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig!!! Een heel mooi idee en jullie zullen het vast gezellig hebben gehad;-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend mooi zeg !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dot ziet er echt wel weer heel leuk uit
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super mooie creatie Jeanet en wat een leuk idee om te maken! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is duidelijk niet alleen gezellig geweest. Wat is dit leuk zeg. Benieuwd in hoeveel huishoudens er dit jaar zo'n kerstster te bewonderen is?! Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jeanet....hij is geweldig en in het echie nog mooier....die van mij is ook af en ik ga hem vanmiddag op mijn bloggie neerzetten....ben benieuwd wat je er van vind.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zonder versiering vond ik ze al mooie
    heb die van ons An gezien.
    echt knap gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een supergaaf project, heeeeel erg mooi!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat prachtig Jeanet, ziet er helemaal super uit en heerlijk sfeervol.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk! Ik kijk uit naar de workshop!

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kerstster Jeanet ziet er prachtig uit.Leuk dat je er een workshop van maakt.Kan niet wachten dit juweeltje wil ik ook wel met de kerst hier hebben hangen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, heel erg mooi! Die zal wel een speciaal plaatsje krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige ster heb je gemaakt dat zal wel heel mooi staan straks met kerst

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen