Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

vrijdag 2 november 2012

Tilda with little rudolf







Hoi allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie iets te tonen.
Vandaag weer eens iets totaal anders dan een kaart :-)
Een theelichthoudertje voor de gezellige winterdagen ...

Ik heb een nieuwe Magnolia stempel gebruikt, 
en Maja Design papier uit een oudere collectie.
De tekststempel is van Crafty Sentiments Design 
en ik heb met mijn cricut blaadjes uitgesneden en deze 
aan de tekst gekleefd zodat het precies een rendier is :-)
Ook een stans van Tim Holtz gebruikt en met glitters bewerkt.
Voor de rest nog een Martha Steward pons, kant, touw, 
roosjes, plakpareltjes, ... gebruikt!




 En het theelichtje heb ik ook bekleed met een stempel :-)



Nog een hele fijne dag en een prettig weekend :-)

10 opmerkingen:

  1. dit ziet er weer superleuk uit
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooi! Wat een leuke creatie en wat is alles prachtig bij elkaar!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit is ook gezellig zo de kaars te hebben staan in huis.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee , Anneke. En erg mooi gemaakt. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gemaakt en leuk om t ekrijgen!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super schattige creatie Anneke, wat zal dit gezellig staan op tafel. Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schitterend gemaakt Anneke, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig!
    Degene voor wie dit bestemd is, die zal vast een gat in de lucht springen! Dat zou ik toch doen...
    Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen