Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

maandag 11 maart 2013

Challenge nr 18: Coffee Time!


Hallo allemaal,

We zijn al weer toe aan Challenge 18.
De opdracht deze keer is Coffee time!!

Maak een kaart of creatie met bovenstaande foto als inspiratie.

Dit is wat ik ervan gemaakt heb.


Als basis heb ik bruin cardstock genomen en kraft.
Hierop DP van The paper loft: Gentler Times, afternoon tea en Saw Mill.
De vorm is gemaakt met een mal van Go Kreate en dan de drie op elkaar volgende maten ook zo gebruikt. Dit tweemaal gedaan en dan ong halverwege op elkaar geplakt. Over dit geheel een crème kantje. Alle randjes zijn bewerkt met witte verf. Bovenaan links en recht heb ik een stempel met witte embossingpoeder gemaakt. Dat heb ik ook gedaan met de tekststempels van Marianne Design.


Het afdrukje ingekleurd met distressmarkers en pads. Daarna gestanst en gemat
met een wondgaasje eronder. Op het afdrukje nog wat stickles gedaan.


Het koffiepotje en cup zijn gemaakt met een stansje van Joy uit DP. ze zijn bewerkt met paper glaze.

Bovenaan de hearttag van Magnolia met lintje en kantje. Ook een kettinkje eraan met koffiepotje en kralen. 


Hier nog een close up van de roosjes en de tekst Coffee time.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en ik zou zeggen: 

Doe allemaal mee en stuur een leuke creatie in.

Deze challenge loopt tot 13 maart.
Je mag met je inzending aan meerdere challenges meedoen met een maximum van drie. Ook vragen we je, als je meedoet, het bloglogo (met link naar dit blog) op je eigen blog te plaatsen.


Veel plezier met het maken van de creaties, wij kijken er naar uit.

Deze artikelen verkrijgbaar in de shop heb ik gebruikt. Kan je iets niet meer vinden in de shop, mail gerust naar Jan en Thea, ze helpen jullie graag.

Groetjes Marianne

    

    

  

21 opmerkingen:

  1. Wow je kaartje is beeldschoon geworden.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie kreatie marianne
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een schitterend mooi kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een schatje weer!!!
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow erg super ,mooie kleuren.
    groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat is je kaartje mooi geworden zeg! Ik ben dol op alle verschillende laagjes, technieken en details!
    Geeft mij weer veel inspiratie om aan de slag te gaan!
    Groetjes en bedankt!
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Marianne. Hele mooie kaart.
    Mag ik vragen welk wit embossingpoeder je gebruikt hebt, ben er nog naar op zoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie en gezellige kaart heb je gemaakt.

    Geen idee of ik het haal maar het staat genoteerd. Heel leuke wedstrijd.


    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk thema....en je kaartje is super....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterende kaart heb je gemaakt!
    Ik heb ook een kaart met dit thema gemaakt en wilde de link hier plaatsen maar mr. linky staat er niet bij....
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je mee wilt doen. Mr Linky komt er zo snel mogelijk aan hoor.

      Verwijderen
  11. Mooi kaartje,leuke opdracht.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je prachtige kaart heb ik net bewonderd op je eigen blog en werd nieuwsgierig naar dit blog, even rondgesnuffeld en maar gelijk als volger aangemeld,groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke Challenge, en je hebt er weer iets schitterendst an gemaakt!!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi Marianne.

    je hebt een pracht van een creatie gemaakt....ik heb een klein vraagje....je thema is koffietijd....betekent het ook dat je iets met thee mag doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat prachtig gemaakt ! top hoor
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtige kaart en een gave challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is me niet gelukt om mijn creatie op jullie blog te zetten (ik heb nog niet zo lang een blog en ben er nog niet zo handig mee), daarom hieronder de link van mijn kaart waarmee ik mee wil doen met de challenge tot 13 maart.
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/2013/03/koffie-moment.html

    Creatieve groetjes,
    Ellie

    BeantwoordenVerwijderen