Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 26 februari 2013

van harte


Alweer mijn 2e bijdrage voor dit blog.
Ik heb ervan genoten om met de mooie producten aan de slag te gaan die te koop zijn in de webwinkel.

Het papier wat ik heb gebruikt is van Pion Design de papierlijn heet Forget me not , en ik moet zeggen dat ik van dit merk nog nooit een papierlijn heb gezien die ik niet mooi vind!!
De stempel is van Whimsy Stamps, ze heet Wee Hopefull.
De harten doily is van Cheery Lynn, helaas staat deze niet in de webshop maar het is de moeite waard om de andere stanzen te bekijken!
De bloemen zijn van MFT, en is het Flower and Leaf trio.
De roosjes en de plaklettertjes komen uit mijn eigen voorraad.


6 opmerkingen: