Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

vrijdag 5 april 2013

For You ...




Hoi allemaal, 

eindelijk nog eens een kaartje gemaakt :-)
 Met deze leuke Forever Friends beertjes stempel! 
 Die ik ingekleurd heb met mijn nieuwste kleurtjes van 
"Faber Castell" wat kleuren ze super leuk! 

Hier is mijn allereerste plaatje dat ik heb gekleurd met deze
potloden 'magnolia rendier'
Hoe vinden jullie hem?
Binnenkort maak ik er een kaartje mee ;-)


Voor mijn kaartje heb ik  papier van 'The Paperloft' gebruikt!
Te koop bij Krea Teja maar staat niet in de winkel.
Dus als je dit graag wil, stuur Thea even een mailtje ;-)
Dan ook weer mijn magnolia Doohickey's gebruikt, 
voor de rest nog pearls, glitters, lint/kant, ...


Nog een heel fijn weekend!





2 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke,
    Mooie kaart heb je gemaakt en je afdrukje is super ingekleurd.Heb sinds kort ook de Faber Castell potloden en moet er nog veel mee oefenen.Jou gaat het goed af.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Anneke, schattige kaartjes en mooie kleuren, ik heb sinds kort ook een aantal faber castell potloden en ik vind ze geweldig kleuren, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen