Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 9 april 2013

Hoera

Hallo allemaal,

Vandaag, na een rustig weekendje op de blog, ben ik weer aan de beurt om jullie een creatie te laten zien. Ik heb dit keer een kinderkaartje gemaakt.


Voor de basis van de kaart heb ik een  (Grand) Nestablillitie gebruikt. Het stempeltje is van BildMalarna en heb ik ingekleurd met de potloden van Faber Castell. Het papier is afkomstig uit een paperpad van My Minds Eye. De vlaggetjes en de lettertjes zijn gemaakt met een stans van MemoryBox. De bloemen en de takjes zijn gemaakt met een DooHickey van Magnolia. Verder heb ik wat lint en bradjes gebruikt om het geheel af te maken.

Geel is niet mijn favoriete kleur, maar dit papier was zo vrolijk, dat ik weer overstag ben gegaan om geel te werken.


Tot de volgende keer,
Liefs van 
SJAKKIE

deze artikelen uit de webwinkel zijn gebruikt:
     

7 opmerkingen:

  1. een heel leuk kaartje hoor
    geel is ook niet mijn kleur maar toch is deze leuk

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach......wat een lief kaartje,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattig kaartje en dat geel kan hier toch heel goed bij? lekker neutraal, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart heel mooi gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superschattig kaartje Sjakkie, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen