Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 30 april 2013

Lang leven de koning(in)


Goedemorgen,

Hier ben ik weer met een nieuwe creatie voor dit leuke blog van KreaTeja.
Ik vind het nog steeds super leuk om als designer voor dit blog te mogen werken.
Omdat het toch een bijzondere dag is wilde ik een kaartje maken in het teken van 30 april.
Ik had meteen het idee dat er een kroontje verwerkt moest worden.
En wat is er dan leuker om Koningin Tilda te gebruiken.


Het patroon van het kroontje komt van internet en heb ik gevonden bij kleurplaten van kroontjes.
Ik heb hem uit glitter papier geknipt.


Tilda is gekleurd met de Twinkling H2o.
Alleen de huid kleur ik met Distress inkt.


In het zakje zit het leuke label verstopt.
Ook dit is van het Maja papier, net als al het DP dat ik voor deze kaart heb gebruikt.
Ik heb gekozen om dit label te gebruiken omdat deze van de maand April is.


Ook de binnenkant van de kaart is bewerkt.
Ook hier het mooi Maja DP.
En hier de kleine Tilda Koningin mini gebruikt.


Tot slot nog even een kijkje van bovenaf.
De basis kaart is 13.5 bij 13.5 en deze zit op een enkel Maja DP van 15 bij 15 geplakt.
En dan maar opbouwen met allerlei stansjes en leuke embelishments.

Hier onder dan nog even een lijstje van mijn gebruikte materialen.

Linnen wit Cardstock
Maja DP Vintage Spring Basics
Glitter papier
Magnolia Stempel Koningin Tilda en de mini
Klok Stans van Marianne Design
Champagne glas Stans van Marianne Design
Perkament Rol Stans van Joy
Sizzix Framelits Fancy Rectangle ( deze heb ik helemaal uit elkaar geknipt en dit zijn alle randjes op de foto)
Bloemenstans van Crealies
Retro Bloemen Pons van EK klein en middel voor het maken van de roosjes
Vlinder Pons van Martha Stewart
Wit klein envelopje
Kanten Doily
Plak Parels
Smal organza lint
Metalen Hoekjes
Tekst Stempel ( deze heeft cadeau gezeten bij Creativity)
Stickles Star Dust
Crackle Accent
Distress Inkt 
Twinkling H2o

Zo het is een heel boodschappenlijstje geworden.
Maar ik zou zeggen kijk even in de webwinkel van KreaTeja want daar kun je dit en nog veel meer vinden om deze kaart te maken.

Verder wens ik iedereen een hele fijne Laatste Koninginnedag.
Geniet ervan en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes Noriko



5 opmerkingen: