Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zaterdag 20 april 2013

                                                             Goede morgen , allemaal
                                     Vandaag  mijn beurt om jullie weer te inspireren met een kaartje ,
Ik heb vandaag een kaartje  met  magnolia design papier gemaakt  en een stempel  natuurlijk ook van magnolia



Ik heb de basis van de kaart gesneden met een go kreate mal  ,het is een enkele kaart geworden  die in een standaard staat ,  gesneden met een stans van cheery linn....De grote rode bloem en de vleugeltjes die eronder zitten  zijn gemaakt  met een doohicky van magnolia
En de tekst is een  stempel van marianne design .... tusen mijn afdrukje en de grote cirkel ( spelbinder ) zit een stukje verband gaas



gekleurd heb ik weer met de faber castel potloden
de bloemetjes en hart komen uit eigen vooraad .... 
Fijne dag ! Liefs Raffa 

2 opmerkingen: