Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

vrijdag 26 april 2013

Sewing Tilda Tag

Hallo allemaal, voor vandaag mijn 2de kaartje als Gast Designer. Een soort gelijke hanger had ik al eerder op mijn blog en facebook laten zien,maar door alle leuke reacties een andere kleur gemaakt , met andere mallen en een andere Magnolia en je hebt dan toch weer een heel ander kaartje.


 
 
 
 
De basis van de hanger is een tag gemaakt met een stans van Tim Holtz ,
De doily achter tilda is van Spelbinder.
Dan natuurlijk de super leuke Tilda achter de naaimachine.
De rand aan de zijkant  SEWING ON THE EDGE is ook van Tim Holtz. Ik heb de schaar , klosje , knoopjes allemaal nog een keer uit gestansd om een mooi contrast te krijgen. het klosje extra met een kantje omwikkeld en vast gezet met een speldje.
Tilda is ingekleurd met Faber Castell potloden:
101 
119
131
132
175
180
182
194
274
283
het design papier is van Pion Design.
 Verder heb ik lekker veel bloemen ,houten klosjes , parelsnoer en kant  gebruikt.

Ik hoop dat jullie hier weer veel inspiratie uit kunnen halen. Ik wens je een hele fijne dag en graag tot de volgende keer.


Lieve groetjes Irma
 
 
 

 

5 opmerkingen: