Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 26 mei 2013

Baked With Love


Lieve allemaal,

Zoals ik vorige week al schreef heb ik hier de aanvullende creatie op mijn cupcake.
Want tja als je een cupcakes gaat maken, kun je soms maar beter een schortje omdoen.
Deze heb ik dan ook voor jullie gemaakt.


En ook nu heb ik een stempel van Magnolia gebruikt.
Het is zowel de tekststempel welke ik op linnen heb gestempeld.
Deze zat in de kit van Valentijn.
En de etagère met lekkernij en deze heet baked with love.


Wat is er dan leuker om dit schortje aan te kleden met een stansje van  het bestekje en het kopje.


Het DP is hetzelfde als de cupcake van vorige week.
Zo heb je dus echt een leuk geheel.
Nu nog een bakkersechtpaar vinden dat in dezelfde week jarig is ( hihi)

En ja ook nu heb ik natuurlijk een boodschappenlijstje.
Je kunt hiervoor natuurlijk weer even lekker shoppen in de webwinkel van Kreateja.

Daar gaat ie dan...........
Stempels zijn beide van Magnolia.
Geschulpt ovaal is van spelbinder
Rechthoekig ornament is een framelits van Sizzix
Label achter in het zakje is ook een framelits van Sizzix
Kopje is van Joy
Bestekje is van Magnolia ( kleine setje)
De basis kaart is gemaakt van Kraft
DP is van Magnolia
Stempel linnen
Balletjes band, rozenkant, organza lint.
Kanten doily
Plakparels
Sticker hoekjes wit
Het afdrukje is gekleurd met Twinkling H2o, en afgewerkt met stickless.

Ook dit was weer een super leuke uitdaging om te maken.
Inmiddels ligt er alweer een andere creatie klaar.
Want ook het winkeltje waar mijn kaarten liggen wil graag wat nieuwe voorraad.
Dus je begrijpt hem al ik ga snel verder.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en lees dan ook graag jullie reactie.

Lieve groetjes en graag tot de volgende keer.
Noriko


6 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Noriko, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je het weer een geweldig mooie creatie gemaakt, super!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supercreatie, zo leuk om al die details te zien, schitterend gemaakt.
    Fijne zondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super gaaf gemaakt en een leuke short.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg mooi gedaan

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen